شرح خبر

انجمن ملی صنایع پلاستیک مطرح کرد؛پیشنهاد فریزشدن بدهی‌های واحدهای تولیدی به دولت
tools پیشنهاد فریزشدن بدهی‌های واحدهای تولیدی به دولت

انجمن ملی صنایع پلاستیک طی نامه‌ای پیگیر شده است تا بتواند دستگاه‌های تصمیم‌گیری را مجاب به حمایت از بخش صنعت و به طور اخص، صنعت پلاستیک و پلیمر نماید.

به گزارش اینپیا، پس از نوسانات نرخ ارز و بی ثباتی اقتصاد کشور،مشکلات عدیده‌ای گریبان‌گیر واحدهای تولیدی و صنعتی کشور شده است. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که ادامه این روند می‌تواند آسیب جبران ناپذیری به واحدهای تولیدی وارد نماید. البته اگر این بحران به درستی مدیریت شود و با حمایت‌های دولت، بتوان حیات بخش صنعتی را حفظ کرد، آنگاه قادر به عبور از این چالش‌ها و بحران‌ها خواهیم بود.


  یکم مرداد ١٣٩٧ ساعت ١٥:٤٣
 

انجمن ملی صنایع پلاستیک طی نامه‌ای پیگیر شده است تا بتواند دستگاه‌های تصمیم‌گیری را مجاب به حمایت از بخش صنعت و به طور اخص، صنعت پلاستیک و پلیمر نماید.
پیشنهاد فریزشدن بدهی‌های واحدهای تولیدی به دولت

به گزارش اینپیا، پس از نوسانات نرخ ارز و بی ثباتی اقتصاد کشور، مشکلات عدیده‌ای گریبان‌گیر واحدهای تولیدی و صنعتی کشور شده است. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که ادامه این روند می‌تواند آسیب جبران ناپذیری به واحدهای تولیدی وارد نماید. البته اگر این بحران به درستی مدیریت شود و با حمایت‌های دولت، بتوان حیات بخش صنعتی را حفظ کرد، آنگاه قادر به عبور از این چالش‌ها و بحران‌ها خواهیم بود. انجمن ملی نیز در همین راستا پیگیر شده است تا بتواند دستگاه‌های تصمیم‌گیری را مجاب به حمایت از بخش صنعت و به طور اخص، صنعت پلاستیک و پلیمرنماید. یکی از اقداماتی که در همین جهت صورت گرفته درخواست فریز کردن بدهی های بانکی و مالیاتی و حتی تامین اجتماعی از سوی دولت است. 
انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر طی نامه‌ای که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید، تاکیده کرده است: «از آنجاکه احتمال می‌رود رکود طولانی مدت و ادامه آن و بروز مشکلات جدید ناشی از تحریم های ناجوانمردانه ادامه یابد، جهت حفظ و بقاء باقیمانده اشتغال موجود و پایداری بخش صنعت و به جهت عبور از این مرحله دشوار، پیشاپیش تدابیری اندیشه گردد تا بتوان با خرد و تعقل بر سر منزل مقصد رسید و منتظر رونق دوباره و آبادانی ایران عزیز بود.» در ادامه پیشنهاد شده است: «گردد تجربه چند کشور بزرگ و کوچک که در بحرانهای شدید اقتصادی در دهه های قبل روی داده و آن  فریز کردن بدهی های بانکی و مالیاتی و حتی تامین اجتماعی برای واحدهای تولیدی که هم اکنون تعطیل و یا در آستانه تعطیلی هستند، می باشد که درحال حاضر 3 سرفصل مهم ادامه کار و تولید می باشد، اجرا شود.» 
این نامه به آقای شافعی، ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارسال شده و همچنین درخواست شده که هیات نمایندگان در اسرع وقت موارد پیشنهادی فوق را مورد بررسی و کارشناسی قرار داده و با فوریت به دولت پیشنهاد نمایند.




كليه حقوق اين اثر متعلق بهhttp://www.khazarplastic.comميباشد.
هرگونه تقليد و نقل مطالب بدون ذكر منبع ممنوع می باشد.